Tilmeld elev

Ledige pladser?

Vi har lagt alle vores oplysninger om vores ledige pladser på websiden Efterskolerne.dk.

- Se oversigt over vores ledige pladser lige nu

Pga. rigtig mange tilmeldinger, skriver vi ikke længere elever op på venteliste til DRENGE FODBOLD 10. klasse i skoleåret 24/25, skoleåret 25/26 samt skoleåret 26/27

Tilmeld kommende skoleår

Sådan tilmelder du dig

For at blive optaget på Silkeborg Efterskole, skal du indmeldes og indbetale et indskrivningsgebyr på kr. 300,-

Tilmeld dig det skoleår ovenfor, som er aktuelt for dig, og lav samtidig en webbetaling.

Når vi har modtaget din tilmelding og betaling, modtager du en bekræftelse fra os på mail. Hvis der er plads på linjen, skal du indbetale et tilmeldingsgebyr fordelt på 2 rater

• Rate 1 kr. 1.000,- en uge efter tilmelding
  • Rate 2 kr. 3.000,- 18 måneder før skolestart. Hvis der er under 18 måneder til skolestart, betales det fulde beløb i rate 1.

Gebyret tilbagebetales ikke ved framelding inden skolestart, eller ved afbrydelse inden skoleåret er omme.

Det er derudover et krav, at du enten før eller efter tilmeldingen besøger skolen på en af vores rundvisningsdage, hvor du ser skolen og får en personlig samtale med en lærer.

Er der venteliste?

Er der venteliste til den linje, du ønsker optagelse på, sender vi en bekræftelse på, at du er skrevet på ventelisten.

Vi kontakter dig så snart der evt. bliver en ledig plads. Du skal ikke betale tilmeldinsgebyr.

Indskrivningsgebyret på kr. 300,- refunderes ikke.

Før tilmelding, bedes du/I orientere jer i vores kontrakt, som I kan finde her

Har du spørgsmål?

Jannie Storgaard Klausen

Forretningsfører

Ann Borreskov Laursen

Sekretær

Læs også mere om

Vores værdier

Vi ønsker en skole, hvor alle elever trives og udvikler sig. En skole hvor der er mere ”vi” end ”jeg”.

Rejser og aktiviteter

Hvert år tager 9. og 10. klasse på 3 længere ture i Danmark og udlandet.

Profilfag i 10. klasse

Når du går i 10. klasse, skal du vælge to ud af disse fire fag:

Tag 9. klasse

Vi har faglighed, fællesskab og sport i fokus. Du får god undervisning, som ruster dig til eksamen (FP9).