Hverdagen på skolen

Udover undervisningen byder hverdagen også på anderledes, spændende og udfordrende oplevelser.

Det kan være hockey-turneringer, quizzer, Fifa-turneringer, kreative aftener, bordtennisturneringer, en tur i svømmehallen, aktivitet i hallen, massage og meget mere…

Weekender

På Silkeborg Efterskole kan du blive i weekenden og opleve fællesskab, hygge og spændende aktiviteter med dine kammerater.

Der bliver udbudt forskellige aktiviteter f.eks. sport og aktiviteter i hallen, brætspil, bagning, ture til søen, kreative projekter og ture ud af huset .

En gang om året afholder vi en weekend, som er planlagt særligt for henholdsvis piger og drenge. Derudover inviteres søskende til at komme på besøg en fredag/lørdag.

Særlige aktiviteter

løbet af året har vi trivselsdage, hvor vi sætter fokus på, at alle skal trives på SES.

Året byder derudover på fællesaftener, temaweekender, søskendeweekend, Galla, linje- og profildage, projektuger, sponsorløb, pramdragermarch og meget mere.

Dramauge

I oktober laver vi et stort fælles halloweenprojekt. Vi gakker ud, udfolder og udfordrer vores kreative talenter, og skaber en fed oplevelse for skoleklasser i byen, familien og venner.